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트로이잔 콘돔의 새로운 캠페인

디지털마케팅/인터넷마케팅

by Marketcast 2008. 10. 24. 18:59

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트로이잔 콘돔의 10대 및 성인들을 대상으로 콘돔 사용확산을 위해 새롭게 "Evolve One, Evolve All" 캠페인을 전개하고 있다. 이 캠페인은 다양한 젊은 아티스트 그룹들이 콘돔 사용에 대한 인식 전환을 위하여 제작한 비디오를 MTV 및 온라인을 통해 소개하고 있다.

특히 온라인의 경우 단순히 인지적인 반응이외에 캠페인 확산을 위하여 방문고객들이 얼마나 많이 콘텐츠를 확산하는지의 conversation 와 engagement를 측정하여 캠페인 성과를 평가하였다.

Lambert said Trojan would measure the campaign's success based on overall visits to the site, along with the rate at which users share content. Ultimately, though, it will look to tie the campaign to actual behavior.
 
"People think about measuring on the Web is if people arrive on the site and watch something," Lambert said. "We want to see what the attitude [shift] was."


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